Professionele en persoonlijke begeleiding voor ZZP en MKB!

Voor veel ondernemers zijn het voeren van een goede administratie en het doen van belastingaangiftes geen alledaagse kost. Het is dan best ingewikkeld en tijdrovend om dit goed op orde te hebben. Een goede administratie is echter onontbeerlijk.

Door bijvoorbeeld uw kwartaalaangifte omzetbelasting (Btw aangifte) aan ons over te laten, hebben we per kwartaal een beeld van de voortgang van uw onderneming. We hebben een paar contact momenten in het jaar waar we de voortgang van uw onderneming kunnen bespreken.

Door u gedurende het jaar te voorzien van fiscaal advies en waar nodig bij te sturen, komt u achteraf niet voor onaangename verassingen te staan.

Wat kunnen wij voor u doen?

  • Verzorgen van uw administratie en/of boekhouding
  • Verwerking van uw bankafschriften en facturen
  • BTW administratie en aangifte
  • Salarisadministratie en loonadministratie
  • Belastingaangiftes: Omzet-, loon- vennootschaps- en inkomstenbelasting
  • Advisering bij bedrijfsopvolging en bedrijfsovername
  • Samenstellen, beoordelen en controleren van uw Jaarrekening
  • Deponeren jaarstukken
  • Advisering bij financierings- en investeringsvraagstukken 

Heeft u interesse in onze dienstverlening, neem dan contact met ons op!